Kommunikations strategi

Relevant:
-    Der vil være overordnede informationer fra lederen, når det er nødvendigt.
-    Hver gruppe beskriver dagens aktiviteter, og hvilken betydning det har for barnets trivsel, udvikling, dannelse og/eller læring.
-    Vi informerer om kommende projekter, ture m.m.
-    Du vil kun modtage overordnede informationer, eller beskrivelse af, hvad dit barn har deltaget i.
Rettidig information:
-    Vi sætter tidsbegrænsninger på opslag til alle forældre, så de slettes efter 1 måned.
-    Når vi har projekter, vil der løbende komme information, om hvad vi laver, så i Ian snakke med barnet om det.
-    Hvis I skriver til os, vil vi bestræbe os på hurtigt svar, indenfor 24 timer. Hvis I har brug for hurtigere svar så ring gerne, eller spørg en fastansat medarbejder når I afleverer eller henter.
-    Alle medarbejdere skal ind på Aula hver dag, for at vi sikre, at vi ser evt. opslag fra jer.
Hvad kan du gøre som forældre:
-    Vi vil skrive kort og godt, og håber derfor at du vil afsætte et par minutter hver dag, til at læse opslagene.
-    At du downloader Aula app, så kan du følge med overalt.
-    At du skriver hurtigst muligt, når dit barn holder fri eller er syg.
-    At du skriver, når du ved hvornår dit barn holder ferie.